-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Elektrisk pickup fra Nissan
Nissan har lansert en omfattende elektrifiseringsplan fram mot 2030. Planen inneholder 23 elektrifiserte modeller hvorav 15 blir batterielektriske.
En av de sistnevnte er en pickup, som ved første øyekast ser mer ut som en «surfers drøm» enn en håndverkerbil.
Så kaller de den da også en «Surf-Out concept car». Dette skal bli «festens midtpunkt» og den er «designed for fun».
Bortsett fra at det loves «avansert teknologi» er det foreløpig sparsomt med opplysninger om konkrete, tekniske data.
Nå som Navara snart er ute av det europeiske markedet, er det jo lov å håpe at denne dukker opp her etter hvert.
Videre forteller Nissan at de vil fortsette å utvikle litiumion-batteriteknologi og introdusere koboltfri teknologi for å redusere bruk av knappe materialer og kostnadene med 65 prosent innen regnskapsår 2028.
Produsenten har også som mål å lansere elbiler med faststoff batterier (all-solid-state - ASSB) innen regnskapsår 2028, og vil klargjøre et pilotanlegg i Yokohama innen 2024.